Dont let them closer to this secret... that I may love you

Hej och hå, nu sitter jag och äter chips såhär på förmiddagen. Jag är trött som vanligt nu för tiden.. måste vara årstiden. Jag blir alltid tröttare på vintern. Inte bra. Men nej, jag måste ta tag i dagen så jag får nåt gjort. Har planerat att skriva asmycket på Renässansuppsatsen. Och så borde jag hinna med en sväng till stan för inköp av strumpbyxor och hårspännen. Adjö!

Oh, juste! en fråga: Får man ha med sig systemkamera in på P3 Guld galan på tisdag?


(jag längtar till tisdag med timo, johnossi, mando, markus mm.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mando ska väl inte spela? :o

2010-01-17 @ 15:31:34
Postat av: bella

jag hittar ingen info om det på hemsidan, men en kompis har mejlat p3. jag berättar när vi får svar! :-)

2010-01-17 @ 18:54:15
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0