LOVE GROWS IN ME LIKE A TUMOR

Idag har jag varit i Stockholm med Unni & Sofia. Det var awesome. Jag handlade en jeans-skjorta, ett par jeans och TVÅ PAR LÖSÖGONFRANSAR! På första stället fanns inte dom jag ville ha så jag köpte ett par andra, men sen hittade jag dom jag ville ha så jag slog till på båda! Karrofesten, here I come!

På vägen hem satt jag och Unni och skickade fina kärleks-sms till varandra! Låtcitat med arctic monkeys, kooks, håkan hellström, kent och massa massa andra finingar fick plats.

"Det måste varit dig gud tänkte på när han skapade sin man, för det finns inte nånting som du inte kan!"
Tack unni

Kommentarer
Postat av: unni

hahaha :D

2010-02-27 @ 12:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0