I KNOW IT DOESN'T MAKE SENSE, BUT STILL...



Jävlar i havet vilken bild jag hittade förut! haha.
Jag har förresten festivalångest! Har Pro's & Con's för i stort sett alla festivaler :/ hmm... behöver hjälp!

Peace & Love:
+ Stadsfestival!, Mando Diao, perfekt tid på sommarlovet, Kings of Convenience, mm
- Jag har ingen att åka med.. höhö

Emmaboda:
+ Alla jag känner ska dit!, det brukar bokas koola band, Bye Bye Bicycle, mm
- Hittills har det inte bokats awesome band..

Arvika:
+
Babyshambles, Regina Spektor, typ alla andra band
- Har hört att det är ett sjukt ofresh område, skog är inte min grej

Way Out West:
+
Känns som den festivalen som är mest mig, dom brukar boka awesome band, stadsfestival utan camping, Göteborg, mm
- ?

Hultsfred:
+ Man brukar ångra sig när man inte åker på Hultsfred, man vill passa på att gå på festivalen innan den läggs ner
- Känns lite ovärt

så tänker jag just nu.. hmmm

Kommentarer
Postat av: frida

Haha, typ precis som jag tänker! På något sätt känns ju P&L som en självklarhet, men Emmaboda och Arvika lockar också! Jag tyckte asmycket om WoW 09, men.. det var ju liksom ingen riktigt festivalstämning. Och folk i Göteborg verkade ju knappt ens ha hört att det var festival, i Borlänge undgår ju ingen det ;) Hultsfred är ju legend! Men det känns ju lite.. som att det är samma människor som åker dit nu som åkte dit för typ 5-10 år sedan, fast de blivit äldre höhö. Och det är ju svårt att vänta med att bestämma sig tills sista bandsläppen liksom ^^ aja, lång kommentar :)

2010-02-24 @ 23:48:31
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: Hannah

Peace & Love och Emmaboda! Det är de som gäller!

Och det där med att inte ha någon att åka med, det löser sig alltid. Alla känner alla där!

2010-02-25 @ 10:57:18
URL: http://fearofsleep.blogg.se/
Postat av: tittie

Mina åsikter om dessa festivaler:



P&L: Åk!!!!!!!

Emmaboda: Håller med, inga bra band än.

Arvika: Sista festivalen jag skulle åka på. Verkar blä.

wow:Åk! Synd bara att den brukar gå så sent på året, så jag kan aldrig åka :(

Hultsfred: Man måste åka nån gång i sitt liv. Tror dock aldrig jag åker dit igen. Jag vet inte varför, jag tycker bara folket är ganska tråkigt...

2010-02-25 @ 19:54:54
URL: http://tittie.devote.se
Postat av: Celine

Jag vet inte heller hur det blir! Om mitt sällskap sticker till Roskilde och jag inte får (vet inte om jag får :P) blir det Peace, och isåfall har inte jag heller nån att gå med.



På ett sätt känns ju Peace given, men jag vill ju till Arvika och Roskilde också..

2010-02-25 @ 20:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0