WHAT I AM TO YOU IS NOT REAL.

Åh herregud vilken köttarvecka... Kul att allting kommer samtidigt också.

På iv-valet var jag effektiv vill jag meddela. Jag satt hela lektionen (en dubbellektion) och skrev en bildanalys. Det är fasen svårare än man tror. Nu har jag bara kvar att skriva lite om Annie Leibovitz så är det arbetet klart. Bara fem miljoner till då.. heh.
Men det var faktiskt rikitgt mysigt på fotografin idag. Samtidigt som vi skrev så lyssnade vi på Damien Rice. Kan ju inte bli bättre lektionsunderhållning.

Jag är rövigt irriterad på vissa saker, men det är bara att försöka blunda för det och fokusera på plugget än så länge.



Hej gammal bild, hej mitt gamla badrum som var så mysigt och varmt, hej vinterdepression.


Kommentarer
Postat av: s

Hej snygg-karin

2010-12-08 @ 12:00:36
URL: http://stonewalls.blogg.se/
Postat av: xoxo

Håller med föregående talare!

2010-12-08 @ 20:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0