NOW OUR EYES CAN SEE

Åh jävlar i havet.
Just i detta nu så sitter jag och äter en macka med min gode vän Julia Gustafsson. Vi har hål fram till lunch. För en timme sedan skrev jag 6 A4 om ett ämne jag inte förstår mig på. Skillat.

Nu är jag iallafall klar med några arbeten. SKÖN T!

Nu vill jag helst av allt somna in i en djup sömn och vakna upp på julafton. haha. Är rövigt trött.

Det blir förhoppningsvis en fin helg.

(The Wombats kommer till PIP 2011... Jag hatar mitt beslut att jobba hela sommaren och inte festivala..)

Det som följer nu kallas tidsfördriv <3






Kommentarer
Postat av: s

skulle typ dö för carls kofta. åhhhhhhhhhhh

2010-12-11 @ 15:29:34
URL: http://stonewalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0