23.

DAGENS BEJB DAG 23.

Howlin' Pelle Almqvist

Dagen innan dopparedagen! Dagen innan julafton. Min favoritdag på hela året! Det är idag man klär granen, slår in de sista paketen och myser som aldrig förr! Det är också nu det är dags för Kung Pelle att ta plats i bloggen ännu en gång. Howlin' Pelle är enligt mig männens man. Han är som en dröm som har pågått i flera år. Ända sedan jag såg The Hives på Way Out West för en herrans massa år sedan så har jag varit kär. Han gör mig aldrig besviken. Det är bara att slå på nån gammal goding som Diabolic Scheme eller Find Another Girl så är man fasst igen.
Hatten av för kung Pelle!


Kommentarer
Postat av: josefine

sv. hahah har jag, vad cp (Y)



åh peleee

2010-12-23 @ 13:22:18
URL: http://aprilminnen.blogg.se/
Postat av: JJ

Han gör en aldrig besviken.

2010-12-23 @ 15:00:13
URL: http://aharddaysnight.blogg.se/
Postat av: xoxo

Min sammhällslärare var klasskompis till honom. Lite avundsjuk är jag allt. JUDE LAW BORDE FAN VA MED

2010-12-23 @ 22:33:46
Postat av: xoxo!

(och ja, jag vet ju egentligen att samhälls stavas med ett m)

2010-12-23 @ 22:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0