18.

DAGENS BEJB DAG 18.

Edward Norton

Egentligen borde mina nyinköpta skor bli dagens bejbs, men det går tyvärr inte. Jag valde Edward Norton istället. Han går inte alls av för hackor! Han borde vara närmare julafton kan jag tycka, men jag var in the need of a REAL bejb idag. Den här mannen är så j.ä.v.l.a snygg. Kolla Fight Club så lovar jag att ni förstår. Det är nånting med hans ansikte. Ögonen är så snälla, samtidigt som han kan se stört elak ut. Han spinkiga kropp faller mig verkligen i smak också. hoho


Kommentarer
Postat av: thea

lätt ett sjukt stort fett GILLA!

2010-12-19 @ 19:50:33
Postat av: xoxo

Håller med föregående talare!

2010-12-19 @ 21:08:54
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

mmm-mm-mmm!

2010-12-19 @ 22:30:08
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0