JAG MINNS VARENDA SCEN IFRÅN VÅR FILM

Jag längtar till vintern samtidigt som jag i mitt bakhuvud vet att jag hatar vintern och när det blir det minsta kallt så är jag nostalgisk och längtar efter sommaren. Jag saknar Litauen, även om det var den konstigaste och kallaste veckan jag varit med om. Jag vill tona mitt hår så som jag tonade det i början av ettan. Det ska jag nog göra, och tatuera mig. När jag får pengar villsäga. Och jag vill vara kär, men inte på låtsas!

Nej nu längtar jag till på torsdag då jag och mina flickor kanske drar till Liseberg, på lördag då jag och familjen åker till Stockholm för att hälsa på Sandra, och såklart den 26e. Jag ska inte tjata så mycket mer om 26e. De flesta vet nog vart jag ska då ;)

ÄÄWGJIODFU hejdå


Kommentarer
Postat av: frida

FIKA SNART

2010-08-16 @ 00:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0