I LIKE IT RIGHT HERE BUT I CANNOT STAY

Här sitter jag och har beslutsångest! Det är egentligen ingenting jag behöver ha just nu eftersom att jag har minst ett halvår på mig att bestämma mig. Men hur tusan kommer framtiden se ut?

Jag har lite olika förslag:

1. Åka till London, skaffa boende och genom mammas kontakter skaffa jobb och leva loppan ett tag.

2. Lumpen. Har alltid trott att det inte har varit nåt för mig, men det verkar så satans kul.

3. Försöka skaffa jobb genom nåt charterreseföretag. Tex Ving eller Apollo eller nåt sånt.

...sen hade jag inga fler idéer, för att plugga vidare direkt efter gymnasiet är inget alternativ för mig. Jag väntar tills jag har bestämt mig för hur jag vill att mitt liv ska se ut.

Kommentarer
Postat av: Celine

Jag ska göra numero uno efter gymnasiet

2010-08-04 @ 14:35:18
URL: http://ceeline.blogg.se/
Postat av: josefine

titta på förslagen igen.

och igen. och igen. och igen.

HAR DU FÖRIHELVETE INTE FATTAT ATT DU SKA TILL LONDON ÄR DU BAJS I HUVET

(förlåt men vad fan, nej du måste end of discussion)

2010-08-05 @ 01:03:38
URL: http://aprilminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0