and am I the only one who wants it back?

Måndagar är långdagar!
Jag slutar ioförsig innan lunch men det är så frunktansvärt tråkigt hemma så jag brukar stanna kvar i skolan ett par timmar.. Runt två åkte jag in till stan och gick runt lite. Sen tog jag kontakt med Anton och hängde en stund med honom. Åt bland annat en macka! hiho gottgott. Sen åkte jag upp till Frida och sen lämnade jag in min jacka som jag har tänkt göra i typ ett halvår.. hehe.

Nu tänker jag på sommaren och hur awesome det kommer bli med festival!


Kommentarer
Postat av: frida

Åh, härligaste bilden :) hur ser din sommar ut på festivalfronten då? :D

2010-04-26 @ 20:14:52
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: frida

Ja, ska det nog P&L bli :D sedan funderar vi på emmaboda eller arvika, men det är inte helt bestämt än, lite jobbigt att saker kostar, hoho :)

2010-04-26 @ 21:35:41
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0