ALL WE CAN DO IS KEEP BREATHING.

Den här låten är stundens finaste låt!

Annars har dagen varit solig och varierad. Ensemble, fruktansvärt långt hål som jag spenderade genom att köpa en tröja på monki.. hehe. Lunch, Idrott (dans..) och historia.

Efter skolan åkte jag hem till pappa för att få mina bidragspengar. Där stannade jag en stund och åt chips(!! awesome).

Promenerade hem i värmen <3 gick förbi en bit av min barndom kan man säga. Helt sjukt hur snabbt man växer upp! Det var inte alls länge sen som jag gick på Rosta-skolan och längtade långt bort. Nu längtar jag ännu längre bort men livet är ändå mycket finare än förr.

Dagen har också bestått av mycket molotov jive. lite sommaren 09 nostalgi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0