ALL THIS WAITING JUST MIGHT KILL ME.

Idag var jag på min första mattestuga! Det kommer förhoppningsvis bli en måndagsvana för det var asbra och sjukt lärorikt.

Nu är det inte heller aslångt kvar av terminen :S måste börja ta tag i saker! Just nu håller jag på med en tidslinje om ryska revolutionen innan kalla kriget. Hiho ganska intressant faktiskt!

Jag längtar till valborg! Och till första maj! För den första maj ska jag flytta :D Upp på stan blir det! Då behöver jag inte ta bussen in till stan. hähä. Och jag längtar till Mando Diao på gröna lund, och Paolo Nutini i Köpenhamn, och Peace & Love, och såklart Leedsfestivalen! <3

hihi jag saknar Strasbourg! Då var vi kungar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja suger på matte

2010-04-20 @ 13:10:00
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0