BORTSPRUNGNA KATTER ROPAR TILLBAKS

Nu är allt bokat :D Leeds/London 26-29 augusti! jösses amalia <3



Dagen har spenderats på Hjalmar Bergman teatern för Vårkonsertrep! Jag älskar konsertveckan, det är den bästa veckan på hela året (i skolan alltså..)!
Efter repen sprang jag som en dåre på stan, först till banken för att få mitt studiebidrag insatt och sen för att hitta kläder till konserten.. Vi ska vara blåa i första akten och röda i andra. Lättare sagt än gjort. Jag hittade en blå skjorta, men inget rött.. Jakten fortsätter!


rehnberg + rönnberg + knuffen = ...


Kommentarer
Postat av: Celine

Jösses amalia vad det kommer bli sjukt. Hoppas NME väljer dem för signering också, 2008 hade bla The Wombats, MGMT och Dity Pretty Things signering :D

2010-04-10 @ 00:45:11
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0