You're one microscopic cog in his catastrophic plan

Jag lever på ägg.
hela tiden! så är det.

Idag hade jag min första gitarrlektion i skolan. Min lärare har inte så höga tankar om mig. "Det här är en gitarr" haha jotack :P Jag fick en fransk traditionell folk sång i läxa. intressant indeed!
Efter gitarren fick jag vänta på Lisa och Anton som har lektion efter mig. Sen fikade vi! Jag är fattig så jag hade med mig halstabletter att tugga på! haha :P Men antonio lånade ut tre kronor till en chokladis. Han kommer inte få igen pengarna. That's for sure. Men han sa själv att han är rik så han får skylla sig själv.

Imorgon ska vi se Crash. ÅÅÅh den filmen är ju för underbar. Dumt att vi ska se den i skolan bara. Det är pinsamt att gråta inför folk! huhu.

Varför plågar Alex Turner mig så mycket? Perfekt är ett ord som passar ypperligt bra in på honom! not fair.


Kommentarer
Postat av: Moa

aw vad fin. och HAHA VEM ÄR DIN LÄRARE?

2009-09-02 @ 20:18:56
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0