Only love is all maroon

Dagen började med Kör B.
Det såg inte ljust ut. Mitt span hade inte kommit när lektionen började och jag fruktade det värsta (att han hade kommit in i vokens). Minuterna gick och han hade fortfarande inte dykt upp. Men tillslut (ungefär en kvart in i lektionen) kom han! Han kikade in och ursäktade sig lite kort och satte sig sedan med resten av bas-stämman. Han tog av sig jackan och hade en vit tröja under som tydligt visade att han både hade fått färg och växt till sig under sommaren.


HAHA detta låter helt sick. Men det var kul att skriva. Och SANT! :D spanet dök upp med en vit tröja! hoho <3

Vi slutade för övrigt klockan 11 idag :O! då pimpade jag mitt skåp. Det blev finfint! tänkte ta kort på det på måndag ;)

Eftermiddagen spenderades hemma hos pappa och alla hans dataspel! wondeful :D

Nu har jag ont i magen och fruktar det värsta. Denna gång fruktar jag dock inte att nån har kommit in i vokens, denna gång fruktar jag att jag har blivit sjuk. Inte roooligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0