Risiaden nollnio!

Otaggat som 17 men KUL! oh yes, verry fun :):) as always on Risbergska skolan.

Risiaden utspelade sig mellan alla tvåor på skolan. Som vanligt var Esteterna och BetVet:arna mest taggade. Målade i ansiktet och skit. Våran grupp var skogshuggare. Jag och Petter hade i princip på oss de kläder vi brukar ha. Men så slogs vårat lag ihop sig med tampongerna :O:O så vi blev skogshuggartamponger! hehe :P

Utan överdrift kan jag säga att vi var BÄST! haha. Jag och Unni var de enda som gjorde mål på fotbollen :O The fotballguys didn't stand a chance! Dragkamp, kuddkrig, vattenstafett, pilkastning, ordbildning mm. Vi vann varenda gren! Men så var det nåt konstigt systemgojs som gjorde att BetVetarna vann. oh my. FUCK JOLT!


Vi var goda samhällare och bjöd på kakor istället för att försöka vinna.




(unni blev diskad)

Wellwell, nu ska jag läsa om FN. take care :)

Kommentarer
Postat av: Moa

aw lisas klassiska vänliga ansikte, :D

2009-09-16 @ 22:16:22
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: josefine

snygg-kille-varning på till vänster på andra bilden :D

2009-09-17 @ 21:25:16
Postat av: Hanna

HAHAHAH unni ser så sexig ut.. som ...ja..du vet.



iallafall, jag var sjuk då så missa värsta grejen :(

2009-09-18 @ 22:31:44
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: josefine

sv. haha ja det var jag :D åh fin fin fin

2009-09-19 @ 10:29:08
URL: http://hailthesunnydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0