Tonight there will be a party on the corner at the end of the block

HALLÅ!
Jag kan knappt lyssna på nåt som har spelats in efter 80-talet just nu känns det som :P eller Nizlopi är ett undantag! Det är The Monkees som regerar nu men Stevie Wonder, Paul Mccartney, Simon & Garfunkel, the Beach Boys & The Small Faces som har också gått på repeat de senaste dagarna.

Jag har precis stängt av tv för ikväll. Kändisdjungeln och The Boat That Rocked bjöds det på ikväll! :D KARL-PETTER VANN! (kändisdjungeln) Han är för underbar <3 Och the boat that rocked rockade fett! FINFIN film!

Som ni kanske vet så befinner sig min mor i Paris för stunden. The city of snygga indiekillar! Hon ringde förut för lite uppdateringar. Inga snygga indiekillar kom dock på tal :( Hon hade varit på Père Lachaise Cemetery! Kyrkogården där Édith Piaf och Jim Morrison är begravda! :O tur för henne att jag skickade med en kamera! Hon har tydligen köpt ett par röda strumpbyxor till mig på GAP också :P åhååå



Stevie Wonder - Master Blaster

Kommentarer
Postat av: Moa

Allt efter 80 är rätt värdelöst ändå. Eller näääääääääääääääh långt ifrån allt. Men ja, haha you get it!



Och Paris. I want to be theeeeeeere, och i want to se the boat that rocked igeeeeeeeeen! så fiiiiiiin.

2009-09-27 @ 00:21:06
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Celine

KARL PETTER!! WOHOOO :D

Haha

The Monkees <3

2009-09-27 @ 00:25:15
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0