And the bible didn't mention us, not even once

först och främst: en stor mega-applåd till mig eftersom att jag fattade hur man skulle räkna på matten! hurrrrrraaaaa!

Ett till HURRAAA eftersom att vi tillbringade hela historia lektionen med att planera Risiaden imorgon! Det är typ som en klasskampgrej :P men eftersom att vi går på Risbergska skolan och ska vara stolta grisar har dom döpt om dagen till Risiaden. kul. Mitt lag ska vara skog. haha! eller typ skogshuggare! och så ska vi bjuda på kakor! :) så snart ska jag till affären.

När jag skulle gå hem fick jag syn på ett välbekant ansikte. Jag tänkte: eeeeh, va? och gick efter personen i fråga. Jag gick ganska slingriga vägar för att få bättre syn på honom men efter ett tag försvann han och jag hann aldrig komma så nära så jag såg om det verkligen var han. Men jag är 90% säker!
..och Bob Dylan är ju för vacker! aah.



ja, jag är sämst på att komma på rubriker som man kan koppla till innehållet i blogginlägget :P haha. men fin låt


Kommentarer
Postat av: Moa

HAHA DU ÄR BESATT KARIN! och Bob Dylan, vacker är en underdrift:)

2009-09-15 @ 18:05:44
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0