There were sweet memories in the corner of my mind

Moa kom över med The Malevolence! Vi såg dvdn och dog. Det är första gången sen Peace & Love som jag dör över Mando Diao. Det kändes fint! Allting kändes så in the good old days liksom! Ode To Ochrasy är deras absolut bästa album! Allting innan Give Me Fire och Dance With Somebody var så perfekt, och framförallt så Mando!

GoodOldMandoDiao+Julmust kändes hösten 08 och Hemliga Dagen! Det kändes sjukt bra alltså

Dagen i övrigt har varit en bra dag! Jag hade en halv lektion, för brandlarmet gick och vi var tvungna att gå ut i kylan utan jackor och frysa our asses off! På grund av det så missade jag min gitarrlektion (som var kind of bra eftersom att jag inte hade övat). Och alla andra lektioner var inställda. Men eftersom att jag inte hade nåt vettigt att göra hemma så stannade jag kvar i skolan och hängde med folk. Jag och Unni var hemliga med Petter-relaterat gojs! thihii.

Det var det! so long amigos


Kommentarer
Postat av: Moa

alltså........... HEMLIGA DAGEN MÅSTE GÖRAS I NOVEMBER IGEN! OCH JULMUST OCH MANDO OCH SERIIÖÖÖST TJEJEERRRR OCH POWERPOINTEN OCH ALLT JÄVLA GREJS SOM ÄR SÅ JÄVLA FINT.



saknar deeeeeeeeeeeeeet

2009-10-14 @ 20:12:30
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: JJ

Alltså, gamla Mando, dags att visa sig igen! De ska ju göra en ny skiva, MEN "den kommer nog låta mer Give Me Fire än Bring 'em in" läste jag nånstans.. fan

2009-10-15 @ 14:56:57
URL: http://aharddaysnight.blogg.se/
Postat av: emilia

det finns inte många saker som är så fint, stämmningsfullt och underbart som good old mando. man kan ju alltid hålla tummerna för dom börjar röra sig lite åt det hållet igen.

2009-10-15 @ 17:11:57
URL: http://maylia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0