Svart är ingen färg, det är så man känner sig

Markus Krunegårds nya skivor alltså! Har aldrig varit ett riktigt inbitet fan av honom men efter en genomlyssning av Prinsen av Peking är jag död! Prinsen av Peking är den bästa! Fasst jag har inte lyssnat så mycket på Lev Som En Gris, Dö Som En Hund. Än så länge är iallafall Prinsen av Peking bäst. Ska man investera i ett exemplar av den till på måndag? Jag har egentligen inte råd men det är ju pinsamt när man är på signering och inte har nåt som han kan signera.



Hollywood Hills är låten jag gillar mest. Kanske för att det är den enda + Hela Livet Var Ett Disco som jag kan. Det är pågrund av att han har spelat den live! Jag blev lite förvånad när jag lyssnade igenom PAP och hörde den. wellwell

Kommentarer
Postat av: frida

DU HAR VARIT IHOP MED LEONARDO DICAPRIOOOO! åh, jag älskar Prinsen av Peking! Fast jag kan verkligen inte bestämma mig för vilket av albumen jag gillar mest :D

2009-10-17 @ 13:00:25
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0