Last chance to lose control

Igår var jag hemma hos Moa tillsammans med en massa andra människor. När jag och Elin kom dit hade dom sett 11 Julens Hjältar avsnitt.. alltså var det bara 13 avsnitt kvar.. det tog några timmar. jag roade mig med en lysande leksak som Elin hade med sig hehe :P

När vi åkte hem blev vi illamående och pratade om olika synvinklar på könsdiskriminering.

Idag har jag kollat på tv och lyssnat på musik, Muse och Bon Iver :) en perfekt lovdag alltså haha. Sandra har åkt iväg till stockholmstrakterna för att göra lumpen och hon kommer inte komma hem förräns om två veckor. Pappa pratar om att bjuda mig på lunch. Han är förmodligen sällskapsjuk eftersom att sandra inte är hemma och tar sitt andra barn istället :P hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0