I don't know what i can save you from.

Gårdagen var kul. Vi kom ner på en spelning på kulturhuset, sen gick vi runt lite/var på deed. Inte årets händelse men endå! Lisa och Marcus var bra sällskap.

Idag har jag sovitsovitsovit! Måste skaffa mig ett helg-liv.. Jag jobbar inte längre i stallet så jag har en sån där jobbig sovmorgon på lördagar som jag har lärt mig att uppskatta eftersom att det bara inträffade en gång var tredje vecka förut men neeeeej, nu har jag så mycket fritid att jag kan sova ut hela helgen. Jobbigt ja.

Och en grej som jag glömde bort igår: GRATTIS JOHN! <3


Kommentarer
Postat av: Moa

hihi johnnnnn är fiiiin :D och ja, din fredag verkar ju helt ok bra, haha! för en viss mister!!!! hihihuhu

2009-10-11 @ 00:14:40
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0