Here's my comeback on the road again

Ikväll lyssnar jag bara på Ane Bruns Big In Japan, allt med Jackson 5 och lite Killers!

Idag har jag stött på Blondie på tvååå olika ställen, varav ett ganska otippat. Vi hade cooper-test på gympan (igen). Halsen frös ju typ igen så det var en plåga att springa klart. Men jag klarade mig faktiskt lite bättre än förra gången. good job karen (Y). Jag och Lisa fick vårat kostintyg från skolsyster för att vi ska få vara veganer. Jag och Henrietta pratade med Åke och Micke om det faktum att vi kommer vara borta 3 veckor från skolan i början på trean på grund av London-resan. Det gick finfint!! Vi har demostrerat även idag utanför Eva. Sucess people! Dom ska sluta köpa in djurpälsar! AJ LAJK

Nu vill jag bara sova och drömma fina drömmar. Jag ska nog göra så! pus.

Kommentarer
Postat av: Moa

GUD vad längesen jag lyssnade på Big In Japan :O well well. BRA MED NO MORE PÄLS DÄR! :D good work.

2009-10-13 @ 17:54:52
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0