FN

TACK GODE GUD att FN-rollspelet är över nu! Och tack petter som yrkade på en Ajournering(?) innan jag kissade på mig :D haha. Det gick inte dunderbra för Skander, Jennifer och mig (vi var Vietnam). Men vi kämpade på!. Våran resolution togs aldrig upp.. men inte hänga läpp för det. Det var mindre än hälften som gjorde det + att dom gick efter antalet stödjande länder. Rysslands resolution var den enda som gick igenom eftersom att USA missbrukade sin vetorätt ganska rejält.. höhö



Jag har haft Högklackat (föreställ er hur lång jag blev :O!), geek-glasögon och kavaj hela dagen. Det var lite pinsamt i matsalen. Speciellt eftersom att vi var tvungna att sitta vid speciella bord som var "reserverade för FN's säkerhetsråd". hoho, jaja nu är jag frisläppt och mina fötter andas <3


Kommentarer
Postat av: frida

haha fan va kul

ja vill också

ha roligt

2009-10-20 @ 23:25:23
URL: http://nsmns.blogspot.com/
Postat av: Celine

Haha, det låter kul ju!

2009-10-21 @ 17:21:49
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0