remember that time in my car when you said "love is free"?

Jag är glad för:
+ Official Secrets Act skriver ny musik till ett nytt album!
+ Jag är 510kr rikare
+ Vi har muffins hemma
+ Det är tydligen visst 18års gräns på Adam Green!
+ Jag är taggad på kulturnatten på fredag
+ Det är jul snart... typ

Jag är mindre glad för:
- Att det fortfarande är bajsåldersgräns på Julian Casablancas..
- Folk missuppfattar saker.
- Det är svårt att behöva ljuga för folk för deras eget bästa
- Official Secrets Act lär inte komma tillbaka till Sverige än på några år..


i miss u guys


Kommentarer
Postat av: Moa

aw official secrets act, du är inte ensam om att sakna dom :') fy bubblan alltså.

2009-11-08 @ 19:24:15
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0