all these autumn leaves are yours tonight

Jag är gryyyyyymt sugen på chips! Det borde jag äta. Det tkr jag att jag är typ lite värd. Jag vet inte varför, men jag är nog värd det!

Dagen har rullat på som alla andra dagar, måndag morgon är min favorit tid på hela veckan :D faktiskt <3 hihi. Efter skolan åkte jag upp en sväng till stan för att underhålla Moa i typ 40 minuter. Jag är en bra vän kan man tycka :). När hon hade klivit på tåget till stockholm (hon ska se Markus Krunegård ikväll) så traskade jag runt en stund i det hemska vädret.

Jag älskar förresten facebook <3 :D hihi

OCH JUSTE! Jag har skärt mig på kinden :( Med min nagel :O den är inte ens lång. Jag skar mig för flera timmar sen och när jag kom hem för en liten stund sen hade jag torkat blod på kinden. fint.


Kommentarer
Postat av: frida

CHIIIIIIIIIIPES<3

2009-11-23 @ 21:05:12
URL: http://nsmns.blogspot.com/
Postat av: Moa

hahaha alltså ditt sår var CREEPY!

2009-11-24 @ 15:56:41
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0