Yeah, but you don't know them do you?

Bakdag :) haha
Chocolate Chip Cookies och Dumlekakor bakade vi och ska ta med oss till Kalmar imorgon :D mums mums mums! När vi väntade på kakorna i ugnen dansade vi till One Blood och slogs om att få lägga på Nobless-bitarna :D hahaha. Vi såg Flingmannen och HanMedJättestoraMuskler i KJ-katalogen!

Nu har jag precis ätit baguette och bestämt mig för att jag ska nog köpa en Grey's box! :D det blir fint

"ochsåpåtoast"
&
"Hola, miamo (ursäkta min crappy spanskastavning) Karrine, I would like Ein tost med oost och skinka"
skapade stora skrattsalvor i matsalen! :D

och NU ska jag nog packa till Kalmar :D
Vi åker imorgon!! iiih! OCH VI SKA SE MANDO OM TVÅ DAGAR!! FY TUSAN <3


<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Me llamo* xD



Åh, jag vill också se Mando. VILLVILLVILL

2009-05-29 @ 07:33:41
Postat av: Moa

BAKDAG<3

TOAST WITH OAST<3

HAHAHHAHHHA





JAG DÖR

2009-05-31 @ 19:52:35
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0