Someday my name and hers are going to be the same

TACK Julia för att vi fick bo hos dig i helgen :D

Made In Dalarna alltså. Det var wonderful!
När vi kom fram i Leksand (efter ett byte i Borlänge, whoooow!) mötte Julia oss och vi åt hamburgare :) gott! Sen traskade vi till Gropen. Det var en stor grop! haha. Vi slog oss ner i gräset och kollade på Kalle Moraeus. Han var inte så party :P Vi träffade Celine och Linnea. Dom var däremot ganska party :D haha. Joakim Cans gick runt och var pappa åt sina barn. När vi var på toa i toalettbaracken var tydligen hans dotter också där inne. Han stack in huvudet och sa: "Är du klar?". Jag blev chockad. Jag trodde först att han sa åt mig :O  Efter ett tag spelade Miss Li! Hon var fin. Patrik Isaksson spelade också. Han är inte heller vidare party men det var trevligt att lyssna på för man kunde ju i stort sett alla låtar :P När jag var mitt inne i min överdrivna Patrik-dans gick Kristian Gidlund förbi oss! hohoooo vad chockad jag blev :D
20.00-20.30 var det ryktat att Sugarplum Fairy skulle dyka upp vid en glasskiosk.
Vi gick dit 20.00 och satte oss ner. Efter en liten stunds väntan kom Jonas och David gående. Dom satte sig ner och efter ytterligare några minuter kom en stor silvrig (om jag inte minns fel) bil körande. I framsätet satt Jan och Kerstin Norén! Jag fick stora ögon när jag såg Victor och Carl sitta i baksätet :D haha. Dom klev ur och fick varsin glass. Victor såg ut som en filmstjärna och Carl var jättesöt i hans Y&A frisyr! Vi glodde. De tog lite kort utanför glasskiosken och sen gick dom därifrån :P
Vi skyndade tillbaka till scenen. Ett av världens vidrigaste band hade precis börjat spela när vi kom fram. Billion Dollar Babies. Lyssna inte på dom! V-i-d-r-i-g-t! Dom häftade fasst papperslappar på varandras armar :O:O usch.
Sen var det Sugarplums tur :D Setlisten var Bäst! Morning Miss Lisa, Marigold, BUS STOP(!!!) mm.

Efter spelningen var vi helt lyriska! Jan och Kerstin hade stått bakom oss i stort sett hela spelningen och varit jättesöta :D Jan hade filmat och Kerstin hade klappat i händerna! hihi! <3. Dom var på väg därifrån. Vi sprang ikapp och efter några mållösa ögonblick klämde jag ur mig ett "Jan!". han vände sig om och vi frågade efter en autograf. Han log och undrade varför vi ville ha hans autograf. "För att du föder barn" haha (det är ju sant). Han var världens trevligaste och när han skulle gå sa han att vi skulle fortsätta med det vi gör. Mys-Jan! :D
Sen blev det lite pinsamt när vi bestämde oss för att gå därifrån :P men det är smällar man får ta, right? ;)

Nu har jag skrivit väldigt mycket och jag vet hur jobbigt det är att läsa långa bloggar men jag hoppas att det inte var alltför jobbigt :P

Nu avslutar jag med att tack Julia och hennes familj! Leksand-rundturen i morse var jättefin och jag lovar att köpa ett sommarhus i Leksand när jag får tillräckligt mycket pengar! (om sisådär 50år) :D



bilderna blev inte okej, håll till godo med den här!

Kommentarer
Postat av: Celine

Hahaha, så sjukt kul när du sa det där till Jan xD JAG DÖR! xD Och snacka om att vi blev busted när vi satt vid kiosken och Jans syster hörde allt.. xD

2009-05-24 @ 21:39:03
URL: http://ceeline.blogg.se/
Postat av: frida

PIIIIIIIIILTMAKT!

2009-05-25 @ 12:23:09
URL: http://nasman.blogg.se/
Postat av: bella

åh, sjukt kul att läsa detta inlägg! :-D

2009-05-25 @ 16:28:31
URL: http://ballabellas.blogg.se/
Postat av: JJ

Det är lugnt, det var kul att ni kom! :D

Mycket trevlig läsning! :D:D

Vilken dag, vilka chanser, vilken ångest, men vilken lycka haha!

P&L, next!

Och jag tycker du ska skaffa dig ett hus här, det är mycket mysigt på sommaren!

2009-05-25 @ 16:34:27
URL: http://aharddaysnight.blogg.se/
Postat av: Moa

:D:D:D::D:D



och "Han stack in huvudet och sa: 'Är du klar?'. " det låter som om han stack in huvudet när du var på toa. alltså i ditt toarum. haha!

2009-05-25 @ 17:32:39
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag kan se dig framför mig när Cans frågar om hon var klar och du bara "eh, jag?" haha xD Men hallå? Jan föder väl inte barn heller! Det gör väl Kerstin ^^



Men det låter sjuk underbaaaart!!! :D

2009-05-25 @ 19:17:46
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0