the wind makes the trees looks like slow moving dancers

Mina läppar svider :(

Dagen började med Låt Den Rätte Komma In på Roxy men sam ettorna :O konstig, creepy, läskig(?), äcklig film! usch. Den var inte jätteläskig men det som hände var ju jätteäckligt! typ när den lilla tjejen hade munnen full med blod och kysste honom på munnen... ehm.. inte så mysigt nej. Och pojken! Han var misstänksamt lik Johan Palm som killarna i raden bakom oss så duktigt påpekade :) och GE DEN STACKARS POJKEN EN NÄSDUK! hälften av scenerna han var med i hade han snor som rann ner för näsan och nästan in i munnen :O uuuuusch! det var det jag koncentrerade mig på i stort sett hela tiden. Men vi kunde se kopplingen mellan LDRKI och Jag Är En Vampyr :D det var kul

Efter skolan åkte jag, julia och moa upp på stan. Glass på mcdonalds och humöret blev lite gladare även om jag och moa hostade i kör och lät som gamla rökare :P haha. Efter att dom hade dragit tillbaka sig till kumla gick jag och köpte min biljett till SPRINGBREAK!! Lycka! säger jag bara! Lycka :D iih! Vi kommer rocka rollen ur Kalmar :D



jag längtar efter den här mannen och hans följeslagare :D bara 26 dagar kvar nu!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kanske är den enda som inte har sett Låt Den Rätta Komma In nu :O Fast det låter som att jag kanske inte har missat så mycket :)



Ja, ni ska rocka rollen ur Kalmar, hälsa från mig. Mycket vacker bild (:

2009-05-04 @ 20:05:36
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: Moa

gud vet vad som hade hänt om hunden hade varit bunden

2009-05-05 @ 17:46:18
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0