En annan typ av disco




Igår var en vääldigt fin dag!
Unitfotografering & Detektivbyrån i Stadsparken.
Fotograferingen var kul. haha. ;) Ganska många bilder blev f-a-i-l-ade men vi fick nog till nån tror jag.
En sak som inte var kul var äckelfiskarna som kastade en liten stackars lidande fisk på oss! :'( Jag är inte värsta djurrättsaktivisten MEN jag tyckte att det var fel. Den låg där och sprattlade och försökte andas. En av äckel-fiskarna kom fram till oss. Vi trodde att han typ skulle skratta och ta fisken eller nåt sånt men vad gör han? Jo han sparkar den på oss och säger: Ät den då!!. Jävla Idiot! Så efter många om och men och med stor tvekan kastade vi i den i vattnet igen. Det kändes skönt.
Stadsparken var part-ey. Jag fick en ny förälskelse och Detektivbyrån var fina! Efter spelningen fick man träffa bandet. Då var alla av mina vänner tvungna att åka hem :/ Jag tvekade men med tankar om att "dom skulle säkert tycka att jag är jättekool och självständig om jag gör det här ensam" så stannade jag :D haha. Dom var snälla och jag fick autografer på min arm eftersom att jag inte hade pengar till en skiva. Dom ville ha min autograf också. Why not? tänkte jag och skrev min autograf på deras armar ;D haha.

Och sist men inte minst så tycker jag att alla ska lyssna på Detektivbyråns låt Monster.! Den är fin

Kommentarer
Postat av: Moa

haha kooliskarin :D hoppas det står kvar länge på deras armar!!!!:)



och detektivbyrån jag dööööööööööööööööööööööööööööööööör helt sick bäst

<343434343434333333332

2009-05-23 @ 09:57:56
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Frida

Gud vad du är kool och självständig :D Men seriöst, koolt att ge dom din autograf höhö!! Fast den där fisken? Creepy.

2009-05-23 @ 19:02:18
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0