Happy happy birthday!

Nu har mamma och jag beställt Sandras 19års/student present :D och det bästa är: Jag får också den presenten! haha. knäppt, ja. Men jag förklarar mer när hon har fått den. Det finns ju en liten risk att hon går in här och snokar. Men presenten är fetare än fet :D haha och jag är glad!
Men en liten ledtråd: Både hon och jag har längtat efter det här sen 2005.

lalala. mor min fyllde år i fredags, så släkten kommer idag.
Igår fyllde Daniela och Cosmos år :D haha
Mamma blev 51, Daniela 17 och Cosmos 11. GRATTIS TILL ER ALLA






hohoo, happyhappy birthday

Kommentarer
Postat av: Moa

SKA NI RESA? :D

2009-05-17 @ 22:12:21
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0