glada nyheter + Leave My Fire

Jag känner att jag börjar förlora en massa läsare.
Jag kan väll inte skylla på någon annan än mig själv, jag har blivit tråkig helt enkelt :P

Menmen jag kan lätta upp stämningen med att meddela er att JAG SKA SE MANDO DIAO OM 29 DAGAR!! :D iiihoo! Denna gång styrs tåget mot Kalmar och Springbreak!



Jag har sett bilder från förra året när bland annat Håkan Hellström spelade där. Det ser ut som om det var utomhus, men jag är inte säker. ´Jag har liksom fått för mig att det där stället är en klubb. Har jag fått allt om bakfoten måntro? :P jaja det skulle iallafall vara extremt trevligt om det var så att det är utomhus :D invigning av sommaren där ja!


Jag kan lätta upp stämningen ytterligare med att lägga ett klipp från Mejeriet.
Leave my fire och Björn har bringan bar :D haha


Kommentarer
Postat av: JJ

åååh, vad jag hade velat höra Leave My Fire på Annexet! och Ååååh vad jag vill till Kalmar, och ååh vilken snygg Header du har! :D

2009-05-01 @ 22:54:51
URL: http://aharddaysnight.blogg.se/
Postat av: Anton

Det är utomhus. :)

2009-05-02 @ 10:01:24
Postat av: Moa

BJÖRN ÅH JAG SAKNAR DET!



och kalmar blir brabättrebäst! jag löängtar bajsmycket och din header är fin och SCHALALLALA:D

2009-05-03 @ 10:15:56
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0