And he's not a member of the Catholic Church

Nu är jag riktigt TAGGAD på Peace & Love!
Jag sitter med solen i ögonen och lyssnar på The Kooks live @ the Lowlands festival.
Fy tusan var guld det kommer bli :D
Idag är det 29 dagar kvar tills jag får se de brittiska skönheterna.


Idag fyller systra mi 19 jordsnurr! ;D
Det firades med wienerbröd till frukost.
Det är egentligen sjukt bra att ha syskon. Igår åt vi middag på Stallyktan för att fira henne och ikväll är jag bjuden på bio :D PLUS! The Big Announcement! Grejjen som Sandra fick som jag egentligen också fick var inte mindre än 2 biljetter till U2 den 1 Augusti på Ullevi!! FaTTa!! lalala, det är ju somsagt ganska najs att ha en syster som fyller år. Vi fick inte så pjåkiga platser heller. Sandra är ingen ståplats-människa så jag fick lägga mig. Men vi har iallafall platser i sektion L1. Vilket är sjukt bra enligt mig ;) ni kan ju kolla upp vart det är om ni är intresserade.

Bio ikväll alltså.
Änglar & Demoner med Sandra + två av hennes klasskamrater.
Den ena hävdar att jorden håller på att tas över av ekorrar (inga namn bör nämnas) och den andra är Anna :)

treeeevligt alltså!


(sandra & cosmos)

KARIN

Kommentarer
Postat av: frida

Åhoooou! U2! En redig present där ;D och wienerbröd till frukost, mmmm (:

2009-05-26 @ 20:37:14
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: Sona

JAG ÄR ASTAGGAD JAG MED!

Men mest på själva känslan med festival, och Sugarplum, Erik Hassle och Carl B!!!

2009-05-27 @ 16:00:51
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0