you wanna go where everybody knows your name

Igår köpte jag en fin bok!
Bokrea is the shit! Det stog 79:- på boken men när jag skulle betala kostade den bara 39:-
John av Cynthia Lennon blev det! Jag måste dock vänta med att läsa den tills jag har läst ut På Västfronten Intet Nytt. Sen hade jag planerat att läsa klart Harry Potter. hoho. Fasst harry kan nog vänta

Senare var jag hembjuden till Frida Borgström för en Melodifestival-kväll. haha jag som älskar Melodifestivalen(....). Men det var mycket kul! Vi åt hemmagjorda pizzor. Det var gott! Melodifestivalen var.. ja jag vet inte riktigt. Jag blev lite besviken på vinnaren men somsagt hon har väll större chans i finalen än typ... Måns :P hehe. Jävla öststatsländer! Det bästa var Moto Boy! Det var fint tycker jag! Men jag måste erkänna med skam i kroppen att när man bara såg baksidan av Moto Boy så trodde jag att det var Markus Krunegård. :O



Nu lyssnar jag på Bob och ska snart dusha. Sen måste jag gå på årsmöte. Efter det blir det väll till att pluggapluggaplugga

HAJDOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0