Vad jag bryr mig om är att se dig gråta, för jag har gråtit

Jag hatar Risbergska Skolan idag! :'( Nån jävlen hade snokat igenom mitt skåp och TAGIT min gympapåse (varför?) och min älskade FJÄLLRÄVEN-KÅNKEN :'(:'( Den finfina blåa som Mando hade signerat.. Björn hade signerat den TVÅ ggr :'( åååh varför finns det så jävliga människor som bara vill förstöra.. Och vad skulle dom göra med min gympapåse liksom? :O Det var använda kläder i den! sick bastards! Och kånken hade jag fått av morfar! han är världens finaste och jättegammal så han kanske inte finns till länge.. jaja nu ska jag sluta tråka ihjäl er med mina problem :(

Moa
utmanade mig :):)

Regler:

Det här är svårare än du tror!
- Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom.
- Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
- Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
- Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
- Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!

Lycka till!

1. Vad heter du?: Karin
2. Ett ord på fyra bokstäver: Kiss
3. Flicknamn: Karen ;) haha
4. Pojknamn: Karl
5. Yrke: Kung (är det ett yrke? ja vi säger så)
6. Färg: Kissgult
7. Klädesplagg: Klänning
8. Mat: Kassler (urk)
9. Sak i badrummet: Kisspapper
10. Plats/stad: Karlstad
11. En orsak att vara sen: Katten kissade på mig
12. Något man skriker: (jag vill ha en) KAKA!!
13. Film: Kalle & Chokladfabriken
14. Något man dricker: kaffe
15. Band: Kooks (jag sket i the)
16. Djur: Katt (hjälp!)
17. Gatunamn: Kungsgatan
18. Bil: Kar (hoho)
19. Sång: Kärlek är ett brev skickat tusen gånger (håkan)
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Kalas

jag utmanar Helga ;)

HAHA det blev mycket kissrelaterat

Bandsläpp till peace & love tidigare. The Sounds låter bra. Det andra är jag tyvärr inte så insatt i

Kommentarer
Postat av: Moa

vad kul att i'et hamnade där på andra raden,hoho!!



kiss

kisskisskiskkisiksiss

KISS!



kiss

2009-03-03 @ 19:49:55
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Frida

FY FAAAAAAAAN! JAG BLIR SÅ JÄVLA SUR NÄR JAG LÄSER OM DIN ÄLSKADE FJÄLLRÄVEN-KÅNKEN! usch! Och jag blir lite chockad över att du har gympakläder i något som Mando har signerat xD Men seriöst, hemska männsikor!

2009-03-03 @ 22:56:42
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: helga

va fan...

2009-03-04 @ 15:55:46
URL: http://helgiis.blogg.se/
Postat av: helga

va fan...

2009-03-04 @ 15:55:47
URL: http://helgiis.blogg.se/
Postat av: ebru

9. Sak i badrummet: Kisspapper hahahahaha :D

2009-03-15 @ 00:06:39
URL: http://slowdownbaby.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0