hm.. Idag ...

hm.. Idag är ingen bra dag. Det enda roliga var att rita en bil på franskan!
Hela veckan har varit en stor besvikelse. Eller en grej har varit bra! Jag lärde mig en sång om tobak på franska!
Jag lyssnar på Josh Tillman! Han är så himla fin <3 han var med på popcirkus igår.
Det var bland det finast jag sett. Faktiskt!
Ahjuste, ikväll är det risbergska festen med after ski tema. Jag ska inte gå! failad fest att gå på, bara en massa gristöntar som låtsas att dom precis har åkt skidor. Jag som inte ens åker skidor

Johnossi's nya video till Bobby är väldigt fin!
Nu ska jag gå ut i kylan. Sandra ska hämta mig och vi ska handla. tralala jag kommer i min förtvivlan inbilla mig att jag behöver en massa socker och onyttigheter så jag kommer tvinga mamma att köpa det till mig och sen när jag har ätit det så kommer jag få ångest och vilja dö.. :P typ haha

Kommentarer
Postat av: Moa

josh tillman<333333333333333

2009-03-05 @ 20:23:04
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Julia

karin,

risbergska är ingen tönt fest.

det är kul och dansa.

lite tönt fest.

men om man är en tönt och är där så är det töntigt.

om man är cool och är där är de kul

men det är kuulis :)))

2009-03-06 @ 10:39:26
URL: http://wickedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0