It's all good in the Mean Street

Hejjhejj
Nu är det såhär att jag har blivit president för Special Uniten i Örebro :) Om du vill veta nåt eller joina så skriv till mej på [email protected]

That's That!
Vi hade historiaprov om Första Världskriget idag. hoho det gick väll sådär. Jag svarade dock på allt så helt missnöjd är jag inte ;) Sista lektionen var svenska. Man fick åka hem om man var klar med sitt repotage så jag satte mig och skrev rent det sen åkte jag hem :P Brevid mig satt min intervjuare Linnea Smårs :D haha jag sneglade lite på vad hon skrev. Det stog nånting i stil med detta:

"Vi har ju alla band som vi lyssnar lite mer på än andra. *lite gojs om fans och sånt* Vissa av oss gillar att sitta hemma eller på bussen till skolan med hörlurarna på, medans andra vill köpa alla skivor, gå på alla konserter, åka på alla skivsigneringar och komma nära bandet. Karin Rönnberg, 17år från Örebro kan nog räknas till det andra alternativet"

haha :D det var kul!
Ahjuste! Vi boxades på gympan :D Det var jobbigt. Man blev svettig som en häst men det var kul! Moas och mitt pepptalk var givande! "Tänk på hennes fula ansikte! Och du ska göra det ännu fulare!"

Ikväll ska jag på ett av mina sista DUS-möten så jag missar popcirkus :'(
Känn sorg för mig!

Kommentarer
Postat av: Moa

NEJ! du missade popcirkus? :( det var fett med bra. eller. marit iallafall. och veronica. mmm! svtplay :D



och boxningen "han står bakom mig" hahaha, "här bor här... DÄR ÄR HAN" :)

2009-03-11 @ 21:36:28
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Frida

men hallå? man måste alltså inte vara 18 för att vara president? Vad gör man som president? (funderar på en unit här..) :P



popcirkus var brabra! :)

2009-03-12 @ 17:56:36
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0