Earth Hour

Earth Hour igår! Var det några som verkligen släckte ner alla lampor igår? I did!
Eller jag var ju inte hemma så jag kunde inte släcka ner men jag kom hem innan Earth Hour var slut och då tände jag inga. Körerna på grisberget hade en earth hour konsert i Betelkyrkan tillsammans med Anders Nyberg (en väldigt läskig man men när man väl kommer igång är han ganska skön :D haha).
Jag stog mellan Julia och Henrietta. Många blickar utbyttes xD hahah.
kören: "We're celebrating.."
en viss person: "togeeeeether!"
Karin och Henrietta: *halvkvävda skratt*

Tidigare på dagen när jag skulle träffa henrietta på krämaren var det läskigt!
Jag kom in i krämaren och tänkte ställa mig på stället där vi skulle träffas, MEN det var nån himla modegrej där med levande skyltdockor och sånt skit så jag gick ut och ställde mig. Då såg jag två killar som började slåss lite smått, typ puttades lite. Då blev jag rädd och gick in, man vill ju inte riskera att få en sko i huvet eller nåt. När jag kom in igen stog alla där inne (inklusive de levande skyltdockorna) och kollade ut. Då hade den ena killen dragit ner den andra på marken och börjat slå honom i ansiktet med knytnävarna :O Sånt har jag bara sett på teve liksom :O jaja, lite folk kom springande och drog bort dom från varandra. Sen kom Henrietta :D hoho

Och nu är det sommartid! det går mot bättre tider alltså!
Idag ska jag försöka skriva min försenade hemtenta :S

KAREN

inlägget blev så torrt så jag lägger in en bild från det mysiga båtbiblioteket på båten förra lördagen. Ett sånt borde det finnas överallt. Speciellt på bussar. mm vad fint :D haha


Kommentarer
Postat av: frida

oj, läskigt med slagsmål, höhö! (:



Sommartid oh yeah!! ..fast då undrar jag varför det är så mycket snö överallt här..

(här började jag tänka på sommar och juli och kände mig tvingad att länka videon under, bara för att skryta om killen som stod bakom mig på Hives! Haha! xD)

http://www.youtube.com/watch?v=EkVmghu8rMk



förresten är jag en dålig människa. Jag släckte visserligen lampan i mitt rum. Men datorn var på.

2009-03-29 @ 12:50:06
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: frida

svar: haha, inte sååå ful xD men nej, jag gick inte på spelningen :/



& han Stefan var ju gitarrist i Bruket! :D

2009-03-29 @ 13:13:51
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: Filippa

Jag ville faktiskt släcka ner, brukar vara med på sånt där hehe, men det gick dåligt.



Du var? Jag dog också igår. Min röst dog helt, jag kan knappt prata.

Det var verkligen sjukt bra!!

Pelle är skitabra mellansnackare, min nya kung haha : )

Kram på dig!

2009-03-30 @ 01:26:59
URL: http://minvilljagminnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0