High Heels have got me falling down on my knees

FJUU
Jag trodde att min dator hade gått sönder.. jag hade bara kommit åt en konstig knapp.

Today was a relativt good day :P hehee helt ok!
Film om första världskriget på förmiddagen och lite diverse arbeten på eftermiddagen. Jag är klar med min Lisa rapport :) Efter skolan åkte jag upp till stan med förhoppningar om att jag skulle kunna köpa bussbiljetter till Franz Ferdinand. suck. Mitt nya kontokort krånglar så det gick inte. Jag åt en pommes och en paj på donken tillsammans med Julia & Moa istället :) Senare när dom hade dragit sin kos åt olika håll så strosade jag runt lite. När mamma hade slutat jobba gick hon och jag till naturkompaniet och köpte en sprillans ny väska till mig för morfars pengar <3 :) Jag inhandlade också en kavaj och en randig tröja. Dock inte på Naturkompaniet ;) hoho

Vi åt plopp på vägen hem och sedan vankades det risotto hemma! ljuvligt ;)

åhjuste. En av killarna från Kid Down har lagt upp en bild på Mig, Moa, Hanna & Anchi på Facebook ;P


dagen till ära bjuder jag på en trevlig bild från Gröna Lund 31 augusti

KARIN


Kommentarer
Postat av: bella

assaaaa, fatta vad grymt det vore! vilken upplevelse! ska göra allt som stor i min makt att fixa tickets, hoho! tänkte på en grej, jobbar du i ett stall eller så? får den känslan ibland! har du egen pålle? :-)

2009-03-09 @ 22:23:43
URL: http://ballabellas.blogg.se/
Postat av: johozan

hahaha, vem är posarn längst till höger? :P

2009-03-10 @ 09:08:27
Postat av: bella

jahaaa, jamen då är jag med! ;-D jepp, jag har också en häst (egentligen en överväxt d-ponny om vi ska vara riktigt petiga)

2009-03-10 @ 20:01:21
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0