Låt mig komma in, jag vill bli din!

hahahiha
wiie

Dagen har varit brabra!
Den började med en sovmorgon och sen kör. Vi ska tydligen sjunga My Immortal på vårkonserten :P Min emolåt i somras. (Y) Sen en jobbig datakunskaplektion.. Men den överlevde jag med massage i tankarna :D Vi hade alltså massage på gympan. Jag och Moa masserade tillsammans. Det var inte så skönt. haha! När jag masserade så kittlades det tydligen och när hon masserade så kändes det ingenting! och när hon tog i gjorde det ont :(

På engelskan hade jag min redovisning :D
Jag hade döpt den Scream My Name. (Don't ask me why..) Vi hade typ 5 minuter på oss att komma på ett namn till presentationen och jag hade The Shining på hjärnan :P Anyway, redovisningen gick bra! Jag redovisade om några spelningar jag varit på. Först fick jag inte igång min inloggning på skolans datorer, sen var jag tvungen att roffa åt mig Frändås usb-minne och kuta bort till en vanlig dator och lägga in mina bilder där. Sen när jag kom tillbaka var jag tvungen att starta om typ hela systemet och SEN kunde jag fortsätta :D haha när jag var klar var det 5 minuter kvar av lektionen (Y)!

Efter skolan klev jag på bussen in till stan. (eller först hem till pappa)
När jag skulle kliva av var det så trångt så jag kunde glömma att ens försöka ta mig bort till dörren. Så jag var tvungen att fortsätta åka tills alla andra klev av och sen hoppade jag på bussen tillbaka :P hoho. Trevlig resa!
På stan mötte jag Linnea Norén och köpte bussbiljetter till stockholm och Franz Ferdinand. Biljetterna kostade ungefär 200 kronor mindre än jag trodde så jag inhandlade Franz Ferdinand You could have it so mutch better! Den var fin med limited edition och allt ;)

Örebro börjar bli vackrare:


Nu ska jag äta pizza! Wonderfuuuul <3

Kommentarer
Postat av: Moa

hahaha det är inte längre givet att vara massagepar längre!!!!! :( okej vi är sämst men grejerna man skulle göra var ju ännu sämreeeeee

2009-03-14 @ 22:39:42
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0