youtube-festival

Nu är jag taggad till tänderna på festivaler i sommar :D
Jag taggar med Youtube! Youtube är min vän! Youtube gör mig glad! Youtube visar mig fina saker!
tillexempel de här guldklimparna:

Arctic Monkeys spelar Diamonds are Forever live på Glastonbury festivalen 2007


The Kooks spelar Sway live på Glastonbyry festivalen 2007
Sway är typ världens bästa låt! Hjälp vad fett att ha varit på Glastonbury 2007



och till sist det ultimata:
Mando Diao på Hurricane Festival! You can't steal my love <3
okej, dom är inte bokade till nånting än (förutom siesta!) men jag håller fetaste tummarna på att dom kommer till p&l och way out west :D


Uppdatering:
Jag var tvungen att lägga till den här :D Putte i Parken here i kam!
Johnossi - family values
 

Kommentarer
Postat av: Moa

åja

snart är det dags

jag är lycklig

mmm förutom bajsneil :(



vill du dansa på youtube-festival`?

2009-03-04 @ 18:13:34
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Frida

fina videor! :D

Fast jag måste säga att You Can't Steal My Love slår det mesta! :D

Gustaaaaf! :)

2009-03-04 @ 20:19:42
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0