Bestefar og jeg

Det här är det roligaste jag någonsin sett!!!
Bestefar og jeg!


På tal om Bestefar og jeg så försökte jag förklara det roliga med det här klippet för Henrietta på väg till i3 i morse. Men eftersom att det var måndag morgon och jag pratade på danska så tror jag inte att det var så uppskattat :P
På i3 såg vi en konstig men intressant teater som hette Dan Då Dan Dog :P Där fick vi också gratis klubbor :D Jag åt dock bara en :/ Efter teatern åkte vi tillbaka till Risbergska där vi hade diskussion om teatern och sen matte. Våran lärare var tvungen att åka till sjukhuset med sin dotter så vi hade inte lärare! :D wihooo!.
Efter skolan åkte jag, Moa, Daniela & Julia upp till stan och åt på det italienska fiket som jag aldrig kommer ihåg namnet på men som har världens godaste foccacia! <3. När vi var klara där gick vi till Rosalis Deli för att äta glass :D haha tjockisar!. På vägen dit pratade jag och Moa om Islandshästar :D haha! Vi är ganska sugna på det ;)
Sen fick jag skjuts hem av Danielas pappa. Dom skulle endå till risbergska för ett Holland-möte.
Moa och Julia kan se in i min framtid :D Jag är ganska nöjd över det dom ser! <33

Nu ska jag äta ännu mer, hejdå! <3

Kommentarer
Postat av: Julia

TRO PÅ vad vi tror på om din framtid.

Det är sant, vi är BÄSTBÄST på att spå in i framtiden.

2009-03-30 @ 20:32:06
URL: http://wickedone.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahaha! Den är så underbar den där videon! :D

2009-03-30 @ 21:06:21
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: Moa

bäst är ju skrattet efter "det kan inte jag heller" hahaha :D och den dagen var BRA hörrö.



sommaren är TAGGAD :D

2009-03-31 @ 17:43:49
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0