Darling, your head's not right

Igår träffade jag Cajsa igen.
Vi tittade på tävlingarna i Karlslund och knäppte en och en annan bild :P jag fick låna hennes kamera en stund. Det var u-n-d-e-r-b-a-r-t! <3<3<3 För er som inte redan vet det så är jag typ den sista på planeten som inte har skaffat en systemkamera. *suck*. Så när jag fick tillbaka min lilla plåtburk så kände jag mig ganska handikappad. :(

Jag tog med mig lite Gloria-stickers också :P som jag bladannat klistrade fasst i cosmos panna. schnyyggt!

och nu bajsar jag på blogg.se för jag kan inte lägga in bilder. :(



Idag ska jag träffa Emma från old 9B :):) det var längesen jag träffade henne! eller någon överhuvudtaget från Högstadietiden :P hehe. men plötsligt händer det! ;) Marieberg blir det för hela slanten idag alltså

Jag har knåpat ihop en liten Spotify-lista.
Den är kort. Men låtarna passar ihop med mitt humör och det underbara (..) vädret.
http://open.spotify.com/user/karinarson/playlist/15T0drSonyUi5fbor99HoM

Kommentarer
Postat av: frida

åh, fin spotifylista! (:



& du är inte sist i världen, jag har inte heller någon. Jag tänker inte skaffa någon heller, jag skulle bara ta sönder den, höhö ^^

2009-06-15 @ 23:04:15
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0