She don't need to see the sun ahead

notera min extrema snygghet i bakrunden :D haha!


Igår var kul!

Moa kom hit, jag pärlade.
Vi tog bussen in till stan (och såg lite interner, hihi)
Vi gled runt.. lalala :P hehehe.
Moa gick och skulle äta med sin släkt runt 5.
Jag och Sandra gick för att möta Cajsa, vi hade bestämt att vi skulle äta på Pitchers. Jag var sjukt hungrig så jag köpte en skotte (mihi <3) och knaprade på den till vi träffade Cajsa. Vi gick till Pitchers där tydligen Moa och hennes släkt också åt :D haha. sammanträffande, jo! Vi smsade varandra och frågade om maten och kommenterade om musiken ochsåvidare. haha!

Jag åt efterrätt. Blåbärspaj med vit choklad stog det på menyn.
Det smakade inte riktigt som menyn lovade. Blåbärspajen var god men var faan var den vita chokladen?? :O haha. Det var ju för tusan den jag hade sett fram emot! :( ledsen.

Idag har jag sett på Twilight och fått typ fem miljoner Gloria-stickers :D hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, igår var askul! Sammanträffandet var askul! :D Min efterrätt var god, du skulle tagit den:( och GLOOORIA! imorgon:)



<3

2009-06-13 @ 02:20:50
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Moa

finaste bilden också hahaha

2009-06-13 @ 02:21:13
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0