Gloria sticker mission goes Pennybridge

Okej! förlåt om det här blir värsta damp-inlägget :D haha
Men nu har jag äntligen förstått att jag ska till Borlänge om 3 dagar och gå på Pece & Love!!! :O:D  det har legat lite undangömt i min undermedvetna. Jag stoppade undan det där för några månader sedan när jag hade så mycket annat att tänka på, men efter min och Moas tagg-stund på en bänk i örebro har den hoppat fram igen :D HJÄLP! Jag är glad, jag är nervös, jag är rädd, jag är förväntansfull, jag har sjukt mycket ångest men framförallt är jag LYRISK :D hahhaa

Helt sinnesrubbat stört :D haha.
Jag längtar <3

men ja. till ämnet det här inlägget egentligen var menat för:
Gloria Sticker Mission i örebro idag :) wihoo
Det gick fett bra! vi paintade the city with gloria

Förutom äckelgubben som hotade att ringa polisen och tog kort på oss. vi blev så jävla förbannade så vi reagerade på vårat vanliga sätt. jag knep ihop läpparna och vägrade prata, bara kokade inombords (det skulle inte förvåna mig om det kom rök ur mina öron) och Moa gick runt och babblade och försökte få bekräftelse i hennes teorier om gubben. jag kunde bara nicka och fortsätta koka! haha

men för övrigt gjorde vi riktigt fint! yeey hihi


örebro slott
lägg märke till den pekande handen mitt i vattnet. det är tydligen "konst"




imorgon ska jag jobba igen så jag ska nog ta och börja tänka på refrängen ;) hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Moa

haha bäst dag<3



hata gubben. ble. och det får bli våran nya pepp-bänk :D haha vi kompleterar varandra perfekt när vi blir förbannade hahahah :D



FRULLE MED HÅKIS

2009-06-20 @ 23:33:09
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: JJ

Sådär var det näör vi skulle tapetsera borlänge också! En gubbe kom och sa "vet ni att det där är kriminellt!" och så gick han och tog bort de som vi hade satt upp just där.

2009-06-21 @ 22:42:13
URL: http://aharddaysnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0