you know I cherish you my love

Harry Potter.
Jag gillade filmen väldigt mycket. De flesta skådespelare har förbättrats. Hermione är inte lika störande längre. Harry är inte lika tillgjord. Men jag stör mig fortfarande sjukt mycket på Daniel :P hehe. Harry och Ginnys förhållande känns krystat :P Ron är kul och söt <3 I helhet är den bra gjord!
Och nu till det bästa: DRACO! :D Jag dör! Jag var kär i honom i de fem fyra första filmerna, sen "försvann" han lite. Och nu är han tillbaka med råge :D haha. Älskade Draco <3 Han är så sjukt snygg. Jag dör. Plus att han ser typ fem år äldre ut än lilla Harry. mums. Det var så hemskt när han stog inne på toan och grät! jag ville krama honom och säga "det är ingen fara, vi kan ta både voldie och harry tillsammans".  tönt-karin



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ja tkr han ser ut som en vampyr. han skulle poassa som edward cullen

2009-07-19 @ 00:03:54
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Sona

Han är BÄST! Helt fantastisk. Åh jag hatar att Daniel Radcliffe har så svårt att vara impulsiv och skrika omkring sig men han är jävla snygg han med<3

2009-07-20 @ 13:21:23
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0