And I love that little game you had called crying lightning

Eftersom att jag är seg som vanligt missade jag Seven ages of rock 17.55. Men det visas igen 23.15 så då ska jag bänkra mig.

Idag åt jag texmex för andra gången på två dagar :D Peace & Love texmex!

Jag kommer ingenstans med detta inlägg. Bäst att sluta.

Jag saknar The Hives.

Jag hoppas att min Libertines skiva kommer imorgon. Dom är fasligt sega på hotstuff..

Det gick inte att sluta..

Chili Cheese Tops är förvånandsvärt goda.

Imorgon ska jag dreggla över Johnny Depp.

Men innan det ska jag planera Putte med Julia.

Mina ben är trötta. Mina ögon är ännu tröttare. Men min hjärna är tröttast.

Jag har köpt min biljett till WAY OUT WEST nu!!!! :D:D:D
Nu behöver jag inte oroa mig för att biljetterna ska ta slut OCH så har jag garanti för att jag ska se ARCTIC FREAKIN MONKEYS!!! dördördördöd. Jag ska dreggla över Alex och skratta åt Matt! det ska jag :) <3


Kommentarer
Postat av: Celine

Åh, 7 ages of rock var bäst.

2009-07-27 @ 00:24:43
URL: http://ceeline.blogg.se/
Postat av: Moa

"draggla" på du :D HAHA. det kommer bli så himla oförglömligt Karin! Förstår du? Jag har nog inte förstått. Hm :)



Och jag saknar också The Hives. Jag tycker vi har bra Hives-minnen ihop! Sjukt bra!



Libertines-skiva. Åh. Ärligt jag måste gå och ge bananamoon lite pengar, haha:(((



OCH PUTTE I PARKEN! SNART DAGS FÖR JOHNOSSI IGEN :D WHIIIHHUU

2009-07-27 @ 00:56:42
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0