Understanding Electricity

Ville bara berätta lite om mitt flyt..

Jag kom hem för typ en halvtimme sen och knappade igenom kanalerna på teven och tänkte " hey, mtv kanske har nåt kul." Zappade över till mtv och fick se att mtv live var på. Skoj! Så såg jag vilka som uppträdde. Inga mindre än Mando Diao haha. SÅnt flyt har jag! Fasst inte värsta dunderflyt eftersom att jag bara fick se de två sista låtarna. Men lite flyt.

En annan kul grej är att när jag ögade igenom spelschemat till Putte idag fick jag syn på ett band som hette Official Secrets Act. Kollade upp detta och såg i beskrivningen att det var ett brittiskt band som spelar indiepop och låter lite i stil med The Killers och Franz Ferdinand.
"Åhoj!" tänkte jag och sökte genast upp detta på tuben. H-EAVEN! säger jag bara :D och ja, jag är lite stolt att jag har upptäckt dem såhär innan de släpper sitt första album och inte är jättekända.



så mina pojkar, jag ska står där längst fram vid staketet. om jag så blir den enda som gör det :D <3

Kommentarer
Postat av: JJ

yeeah! :D ska kollas upp direkt:D

2009-07-28 @ 17:19:13
URL: http://aharddaysnight.blogg.se/
Postat av: bella

åh jag gillade dom! :-D tack för tipset!

2009-07-29 @ 00:32:49
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0