He's the last of the english roses

Another day of panic.. :P
Idag har jag upplevt en av mitt livs värsta förmiddagar. Vissa tanter borde skjutas! så är det. Och Lisa visste inte vem Tingsek är. Fasst det hör ju inte direkt till saken :P

tex mex lunch från exakt samma tält som var på peace :D jag fick glädjespurt!



Nu tittar jag på youtubeklipp med pete doherty <3<3<3 och jag faschineras fortfarande av hur britterna uttalar hans efternamn :P + att jag har på en film i bakrunden och fick nyss tårar i ögonen även fasst jag inte har sett så mycket/varit ointresserad :P attans. den verkade ju bra

Nu kommer mamma så nu ska jag "lägga på" men först: en fin bild.


<3<3<3<3
detta är typ den snyggaste bilden jag nånsin sett på honom. *dregglar,dör,kriverar,smälter,dör,dör,dör*

Kommentarer
Postat av: Moa

åh gudars. pete, helt dödligt vacker.



och jag blir också kind of faschinerad när dom uttalar doherty. :D haha!

2009-07-26 @ 00:44:03
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Celine

Jag blir kind of också det.. haha xD "dockerty" typ :D Idag har jag dock mest youtube'at Carl. Det finns en jättesöt 'dokumentär' med honom och Adam Green, har du sett den? :D Tralalaa

2009-07-26 @ 01:14:38
URL: http://nämenojojOJse
Postat av: Anonym

Oj, fint URL jag hade där xD Haha

Jag måste bara tillägga att jag älskar den där bilden :')

2009-08-02 @ 11:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0