hejheej!

heyhey
jag är ju då som sagt sjuk.
inte kul i den här värmen!
men det finns saker som gör mig glad :D typ dom här..




och dom här..

"David valde ju tiger, naturligtvis"

så jääävla kul! båda klippen :D
jaja enjoy! det ska jag göra. tillsammans med ballerinakakor och festis.

Förresten så gick det in en gubbe i min lägenhet nyss och frågade om jag ville vara med på grillfest. Jag sa att jag skulle tänka på saken. Där satt jag alltså fortfarande med pyjamasen på :O jag skulle aldrig komma på tanken att bjuda mig.

Kommentarer
Postat av: Britta

Jag har sett molotov klippet alldeles förmånga gånger, men roligt är det..

2009-07-03 @ 01:22:02
Postat av: Sona

Hahahahahahahaha alltså Sugarplum klippet är så HIMLA ROLIGT jag dör. Och Carl låter som han läspar typ hela tiden jag tror att det rä fel på ljudet men det låter så kul. Och innerst inne är Viktor lite bög, det vet vi alla :D

2009-07-10 @ 15:34:27
URL: http://atompop.blogg.se/
Postat av: Sona

Hahahahahahahaha alltså Sugarplum klippet är så HIMLA ROLIGT jag dör. Och Carl låter som han läspar typ hela tiden jag tror att det rä fel på ljudet men det låter så kul. Och innerst inne är Viktor lite bög, det vet vi alla :D

2009-07-10 @ 15:35:51
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0